Wednesday 14 March 2012

Wazelina kosmetyczna - Ziaja

Hej

Słyszałam, że podobno nadchodzący weekend ma być iście wiosenny! Oby prognozy się sprawdziły.


Dzisiaj przedstawiam Wam recenzję wazeliny kosmetycznej firmy Ziaja.



Ma działanie natłuszczające i ochronne. Skutecznie zapobiega wysuszaniu skóry. Doskonale regeneruje uszkodzony naskórek.

30 ml. Cena ok. 4 zł (drogerie Natura)

Ok, moje wrażenia. Absolutnie cudowna! Jakoś nigdy nie byłam przekonana do aplikacji wszelkich błyszczyków, balsamów a tym bardziej wazelin za pomocą palca, ale w końcu się skusiłam. Zauważyłam ją całkiem przypadkowo i pomyślałam, czemu nie? Cena niska, a zawsze to jakaś odmiana dla tradycyjnych balsamów z Yves Rocher które stosuje od kilku lat.

Już chyba wspominałam, że nie jestem wielką fanką zapachowych balsamów do ust, więc ucieszyłam się gdy zobaczyłam, że ta wazelina jest zupełnie bezzapachowa i w dodatku bezbarwna. Idealne połączenie jak dla mnie.

Pierwszym wielkim plusem jest to, że długo utrzymuje się na ustach i sprawia, że są odpowiednio nawilżone.
Kolejnym plusem jest oczywiście cena no i wydajność! Ma gęstą konsystencję, w sam raz żeby się dobrze nakładała.
Używam jej tylko jak jestem w domu - ze względów higienicznych, jeżeli jestem poza domem używam Carmexu, gdyż nie mam możliwości mycia rąk przed każdą aplikacją. Mam ją od jakiegoś miesiąca i zużyłam niewiele gdyż na prawdę bardzo długo się utrzymuje ( Nie ma smaku więc nie ma możliwości 'zlizywania' ;))

Co więcej nadaje się na każdy obszar skóry, który jest przesuszony, np. okolice nosa, łokcie itd.


Podoba mi się także opakowanie. Jestem wielką fanką designu wszelkich produktów Ziaji. Uwielbiam ten ich minimalizm.


Miałyście już do czynienia z taką wazeliną? Jakie są Wasze opinie na jej temat?





1 comment:

  1. bardzo lubię tą wazelinę, jedyny dobry kosmetyk na moje suche usta.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.