Sunday 22 July 2012

Kolejne zakupy i wygrana

Hej

Znowu wychodzi słońce. Te ostatnie ponure dni z deszczem prawie wpędziły mnie w depresję. Mam nadzieję, że lato znowu się rozkręci. Wakacyjne dni mijają mi niezwykle miło, już drugi dzień skręcam Ikeowe meble niestety nie dla siebie a dla rodziców ;) Szkoda, że moja sypialnia jest już wykończona, tak bardzo lubię urządzać coś na nowo.

Przechodząc do głównego tematu...

Najpierw wygrana na blogu Kamili z której się ogromnie cieszę.


kolory lakierów są wręcz nieziemskie.


A teraz zamówienie z małej mydlarni. Mydełko nagietkowe + kawałek jakiegoś niezidentyfikowanego mydełka gratis :) Było przepięknie zapakowane, aż żal było otwierać bo uwielbiam takie cudnie zapakowane rzeczy. Jestem już po kilku użyciach i jest świetne.



Zakupy z Kauflandu. Szampon i odżywka Naturia do włosów suchych i zniszczonych. Koszt to chyba 3.99, w każdym razie niewiele. Czekają na swoją kolej.


Kupiłam także drobiazgi dla 5 miesięcznego synka brata mojego TŻ, które polecą do Indii razem z siatą słodyczy i 10 saszetkami z budyniem Winiary :) Ciocia z Polski musi dbać o wszystkich.


No i zakupy z Ikei, bardzo ubogie ;) ale wszystko potrzebne! Kolejne dwie miseczki z promocji za 1.29, wieszaki, podkładka pod mysz, dzbanek na wodę i osławione zioła w kubeczku, już posadzone.


A oto zdjęcie mojej wczorajszej kolacji :) Tunezyjska chakchouka w wersji uproszczonej. Jednogarnkowe pycha jedzonko.


Uff to wszystko, a teraz uciekam wymyślać co by tu stworzyć na kolację, nie mam pomysłu :(

Jeszcze pytanie do Was, miałyście tę odżywkę Naturii? Jestem ciekawa jak się sprawdza :)

20 comments:

  1. gratuluję wygranej, super zakupy:)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranej - lakiery wyglądają bardzo ciekawie :) Mydełka sama chętnie bym wypróbowała :) I chcę te ikeowe zioła a w Ikei będę dopiero w sierpniu buuuu

    ReplyDelete
  3. z naturii miałam szampon z siarką i bursztynem bodajże, fantastycznie działał na moje włosy. chyba znowu go kupię

    ReplyDelete
  4. gratuluję, możesz powiedzieć ile kosztowało to mydełko? :)

    ReplyDelete
  5. lakier z miyo jest świetny ;)
    gratuluje wygranej ;D

    ReplyDelete
  6. sporo tego wszystkiego :) ciekawa jestem mydełka, wygląda bardzo kusząco :)

    ReplyDelete
  7. Świetna wygrana i zakupy udane ;)

    ReplyDelete
  8. Miałam szampon, niestety nie sprawdzał się. Ten z bursztynem.

    ReplyDelete
  9. mam ten płyn i dla mnie okazał się niewypałem. a lakiery piękne!

    ReplyDelete
  10. Gratuluje wygranej!
    Mmm nie słyszałam jeszcze o takiej potrawie ;)

    ReplyDelete
  11. Gratuluję wygranej zapraszam na moje rozdanie :)

    ReplyDelete
  12. Ile zapłaciłas za to mydełko ? :>
    Mam tą odżywke z joanny :]

    ReplyDelete
  13. Gratulacje :) Lakiery mają niesamowite kolory :)

    ReplyDelete
  14. używałam,całkiem przyjemne;)
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  15. bardzo przyjemna wygrana :)

    ReplyDelete
  16. gratuluje wygranej:)) swietne jedzinko - wrzuc przepis:)

    ReplyDelete
  17. cieszę się, że podobają Ci się kosmetyki. :) miałam wiele szamponów z Naturii i sprawowały się dobrze, ale odżywek nie używałam.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.