Thursday 22 November 2012

Międzynarodowy Kiermasz Dobroczynny

Hej

Dziewczyny, te które mieszkają w Warszawie lub jej okolicach :) 25 lis. w niedzielę odbędzie się Międzynarodowy Kiermasz Dobroczynny!  Naprawdę warto zarezerwować sobie te 2 godzinki.

Jest to coś niesamowitego, byłam tam 2 lata temu, niestety poprzedni przegapiłam. Tyle państw, tyle kultur, tyle dobroci, dla mnie kochającej wszelkiego rodzaju orientalne rzeczy to raj. No i cel jak najbardziej szczytny. Przy stoisku Arabii Saudyjskiej - wór daktyli, przy indyjskim - moc kolorów, bransoletek, pięknych bucików. Pamiętam, że stoisko Niemiec było pełne słodyczy z Lidla, Chorwacja się również nie popisała... wszystko jakby było kupione w supermarkecie... Oby w tym roku się lepiej postarali. No i oczywiście bufet! Dziewczyny, samosy (indyjskie pierożki) i chai ( indyjska herbata) serwowana z rąk Indusów robiona przez indyjskie kobitki! Czego można chcieć więcej?

Wybaczcie, że zachwalam tylko 'moje strony’, ale tam oczy błyszczały mi się najbardziej i to w tych rejonach zostawiłam swoje serce.

Budżet już wydzielony na małe szaleństwo :)


W domu pojawił sie nowy gadżet, ciśnieniowy ekspres do kawy. Patrzcie i podziwiajcie jaki ze mnie barista :D
Ma ktoś ochotę? 
Zostawiam Was z zaproszeniem i uciekam szykować materiały dla uczniów :)

Oby do weekendu!

7 comments:

  1. Fajnie jest spotkać tyle kultur naraz!

    ReplyDelete
  2. O, super.:) Żałuję czasem, że nie mieszkam w stolicy. ;)

    ReplyDelete
  3. chętnie bym się wybrała gdybym była w Polsce, uwielbiam takie wydarzenia. nowe kultury, ich przysmaki. Szczególnie bym odwiedziła stoisko tureckie :) mogłabyś mi polecić jakieś książki z `naszej` tematyki? :)

    ReplyDelete
  4. Nie pije kawy , ale takiej to sama bym się napiła :)

    ReplyDelete
  5. o kurde - widzę flagi Korei Południowej i Japonii *_*
    chcem iść *_*

    ReplyDelete
  6. O jejku, ale mi narobiłaś ochotę :( Gdybym nie miała tak daleko do naszej stolicy to już bym tam była! Nie przegap tym razem i daj znać jak było :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.