Thursday 8 November 2012

Zimowe zakupy

Hej

Wszem i wobec ogłaszam, że jestem gotowa na zimę. Niestety nie uniknę zimna, więc poczyniłam zakupy, które mnie przed nim zabarykadują, mam nadzieję, że skutecznie.

Po pierwsze:

Kupiłam kurtkę! Jest idealna, parka na mięciusieńkim misiu, ma futerko, głębokie kieszenie i ściąganą talię. Dopadłam ją w New Look gdy była przecena na kurtki/płaszcze. Kosztowała mnie tylko 150 zł! Ale mi się udało, nie wierzyłam w swoje szczęście :D
New Look

Tutaj możecie zobaczyć to mięciusie futerko. 

Po drugie:

Buuuty!

Koniecznie ocieplane, koniecznie na grubej podeszwie. Nie gustuje w eleganckich kozaczkach na obcasiku, może gdybym poruszała się samochodem, ale niestety, nie mam tego luksusu ;)

Obiecałam, że pokaże butki jak do mnie dojdą, jeszcze kurier nie zawitał ale nie mogłam się powstrzymać :D



Gdyby te pierwsze nie miały tych pomponików... no ale nie wybrzydzajmy :D Uwielbiam trapery, przynajmniej mi nie zimno od podeszwy. W każdym razie specjalnie wzięłam krótkie żeby można było nałożyć do tego getry, które uwielbiam :)

Obie pary kosztowały po 40zł. Butki na sezon albo dwa, ale zazwyczaj po dwóch latach trzeba sobie urozmaicić strój. Mam jedne skórzane trapery, które są ze mną już od 3 lat i towarzyszą mi w największe mrozy.

Chciałabym się z Wami podzielić nutką, którą odkryłam przypadkiem wracając do utworów zapomnianego przeze mnie Yo Yo Honey Singh'a. Próbka indyjskiego clubbingu, nie słucham takiej muzyki na co dzień i mało który utwór mi się podoba. Taka ciekawostka kulturowa.


Jutro albo w sobotę szykujcie się na włosowy post, zadebiutuje w nim mój warkocz :D 

20 comments:

  1. kurtka świetna! :D
    a buty bardzo mi się podobają :D ja nie gustuję w traperach, ale mimo wszystko te bardzo mi się podobają :)

    pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  2. Świetne buty!
    gdzie kupowałaś?

    ReplyDelete
  3. też mam trapery na tą zimę :D
    a te z pomponem też fajne, chyba można go nawet wyciągnąć z tego co widzę:p

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podobają te pierwsze buty :) A trapery i ja lubię ;)

    ReplyDelete
  5. Świetne buty , gruba podeszwa skutecznie chroni przed mrozem.

    ReplyDelete
  6. Pierwsze buty sa świetne swietne i jeszcze raz genialne *.*

    ReplyDelete
  7. A mnie się podoba kurteczka :D

    ReplyDelete
  8. W klipie brak kolorowych sari, długich warkoczy, aksamitnych męskich głosów i bębnów typowych dla tamtejszej muzyki. Buuuu :( Kolejny clubbingowy hit z tamtych rejonów, który mnie rozczarował.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a znasz jakieś fajne, które mają trochę w sobie tej indyjskości? bo ja niestety ograniczyłam się tylko do honey singha jeżeli chodzi o ten rodzaj muzyki.

      Delete
    2. Znam tylko te dwa. Jak już ichnia muzyka to tylko z filmów.

      Delete
  9. fajne rzeczy kupiłaś, wydają się być takie porządne i cieeeepłe :)

    ReplyDelete
  10. rewelacyjne buty!!! 40 zł? coś Ty
    ja też chcę;)

    ReplyDelete
  11. Świetna ta parka :D I nawet trapery mi się podobają ^^

    ReplyDelete
  12. Wow super okazje i świetne ceny! :) Zostałaś otagowana, zapraszam do odpowiedzi na moje pytania! :)

    ReplyDelete
  13. na zimę też mam takie z antypoślizgową podeszwą ;P ale póki śniegu nie ma to chodzę w kozakach, koturnach bo tak póki co wolę ;)

    ReplyDelete
  14. kurtka genialna a buty świetne! te kozaczki mi się najbardziej podobają ;]

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.