Thursday 23 May 2013

Micelarny żel do mycia twarzy BeBeauty

Hej

Jeden biedronkowy żel jest już przeze mnie znany i lubiany. Skończył się wiec postanowiłam wypróbować jego micelarnego kolegę.

Micelarny żel do mycia i demakijażu. BeBeauty.






150ml. Cena: 4.99 ( Biedronka )
Żel zamknięty jest w poręcznej tubce która niestety nie jest przezroczysta, szkoda. Zarówno stary jak i ten nowy design opakowania bardzo mi się podoba.
Ma on konsystencje dosyć zwartego żelu ale nie ma problemu z rozprowadzeniu go po twarzy. Niestety pieni się minimalnie, ale mi to w niczym nie przeszkadza.
Zapach ma bardzo ładny - 2 dni zajęło mi żeby skojarzyć czym pachnie - winogronem! Świeży i ładny zapach.
Na mojej skórze sprawdził się w 100% - nie wysuszył, nie podrażnił. Dokładnie oczyszcza buzie i usuwa makijaż. Nie powoduje uczucia ściągniętej skóry, o którą u mnie bardzo łatwo.
Jest bardzo wydajny – aby umyć całą twarz wystarczy tylko niewielka ilość pomimo tego, że nie wytwarza piany. 
Jest on również i waszym ulubieńcem? Jakie są wasze ulubione produkty do codziennego mycia twarzy?
Pogoda zepsuła się w najmniej odpowiednim momencie - akurat na poniedziałkowy egzamin. Gdy patrzę co się dzieje za oknem jedyna na co mam ochotę to na spanie… tragedia.

Ale na pocieszenie udało mi się wygrać olejek Soraya w Rossmannowym konkursie oraz 2 rozdania, z niecierpliwością wyczekuję listonosza :)

Oby słońce szybko do nas powróciło!

17 comments:

  1. Muszę go kiedyś wypróbować :)

    ReplyDelete
  2. bardzo go lubię
    pogoda fatalna, aż się przeziębiłam, a rano bym zaspała do szkoły;P

    ReplyDelete
  3. jakoś nie przekonują mnie kosmetyki marek własnych....
    ale za to uwielbiam demakijaż z żelami do twarzy - wszystko jest idealnie zmyte... teraz mam żel z Green Pharmacy - świetnie się sprawdza

    ReplyDelete
  4. Tego jeszcze nie miałam, muszę spróbować. :-)

    ReplyDelete
  5. Ja, niestety, nie jestem z niego zadowolona, nie oczyszcza twarzy prawie w ogóle:((

    ReplyDelete
  6. również muszę go wypróbować:)

    ReplyDelete
  7. Nie miałam go jeszcze, ale chyba czas to zmienić .

    ReplyDelete
  8. Już od pewnego czasu chodzi za mną myśl, aby go nabyć :)

    ReplyDelete
  9. dobra taka opcja dwa w jednym. Żel do mycia twarzy i do demakijażu :))

    ReplyDelete
  10. może kiedyś go wypróbuje chociaż raczej preferuje w tej kwestii kosmetyki apteczne ;)

    ReplyDelete
  11. Ma go i lubię, nie mam do niego żadnych rozterek.

    ReplyDelete
  12. miałam i go bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie używałam. Może kiedyś się skusze... :)
    P.S. Super blog ^^

    ReplyDelete
  14. Bardzo go lubię i już kończę tubkę :)

    ReplyDelete
  15. Miałam go i dobrze mył buźkę, jednak z demakijażem to nie miało nic wspólnego - totalnie sobie nie radził. Wolę jego nawilżającego brata :)

    ReplyDelete
  16. uwielbiam ten produkt... zużyłam już chyba z 15 opakowań. Jak go kiedyś wycofają to będą gorzko po nim płakać

    ReplyDelete
  17. uwielbiam żele z biedronki, ja używam takiego zielonego z drobinkami do cery tłustej i mieszanej, jest to jeden z najlepszych żeli żaden nie dał takiego efektu jak ten;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.