Saturday 18 May 2013

Orientalny żel pod prysznic, który pobudza zmysły

Hej

Uwielbiam zapachy orientalne, wszędzie - pod prysznicem, w perfumach, w saszetkach zapachowych i w jedzeniu. Mam słabość do ciężkich, męskich zapachów i nic na to nie poradzę. Jak tylko zobaczyłam w Biedronce ten żel, musiałam go mieć.

Orientalny żel pod prysznic. Mariella Rossi - around the globe. 






600ml. Cena: 9.99 ( Biedronka )
Opakowanie tego żelu zdecydowanie przyciąga wzrok - duża butla w orientalne wzory. Posiada ułatwiającą życie pompkę, która się nie zacina i za jednym razem dozuje dosyć sporo produktu.

Konsystencje ma rzadką, lekko lejącą. Kolor biało-perłowy.
Największą zaletą tego żelu jest zapach - bardzo 'przyprawowy'. Czuć cynamon i imbir i jest to zdecydowanie ciepły orientalny zapach. Wypełnia on całą łazienkę i utrzymuje się na skórze przez jakiś czas z czego jestem bardzo zadowolona.
Nie ma jakiś super właściwości pielęgancyjnych - żel jak żel, myje i nie wysusza.
Pieni się dobrze i jest wydajny. Niestety największym jego minusem jest dostępność - trzeba na niego polować w Biedronce i ty tylko przy jakiś specjalnych urodowych ofertach.

Ale jak już się pojawi to warto kupić na spróbowanie.
Kupiłam dziś Flesz'a z 6 maja i na pierwszej stronie czekała miła niespodzianka. Bardzo się ucieszyłam bo chciałam spróbować tego kremu BB. 

Miała któraś z Was ten żel? 

24 comments:

  1. Chętnie wypróbowałabym go, nawet dla samego zapachu :)

    ReplyDelete
  2. Z przyjemnością informuję , iż wygrałaś u mnie w konkursie :)

    ReplyDelete
  3. Też uwielbiam takie zapachy <3

    ReplyDelete
  4. Żel ma rewelacyjne opakowanie.Chyba muszę się za nim rozejrzeć.

    ReplyDelete
  5. oj takie ciężkie zapachy to chyba nie dla mnie

    ReplyDelete
  6. testuję, tylko inny zapach:)

    ReplyDelete
  7. Nie miałam tego żelu, ale wydaje mi się że go wąchałam;p
    Bardzo bym chciała jakiś żel o zapachu drzewa sandałowego ;p

    ReplyDelete
  8. Samo opakowanie żelu jest fajne ;)

    ReplyDelete
  9. samo opakowanie kusi aby wrzucic do koszyka :)

    ReplyDelete
  10. Daj znać jak ten krem BB jestem go ciekawa ;) Obserwuję

    ReplyDelete
  11. na pewno kupie ten żel w Biedronie, jak go nie wykupią:)

    ReplyDelete
  12. Ja usilnie zawsze w Biedronce poluję na pudry do kąpieli. Zazwyczaj z marnym skutkiem. :-)

    ReplyDelete
  13. Nie widzialam tego żelu u mnie w Biedronce, ale w sumie nie zwracałam uwag. Jak będzie to się skuszę, wygląda fajnie :)

    ReplyDelete
  14. ja też nie widziałam tego żelu w Biedrze..

    ReplyDelete
  15. widziałam, ale z racji na ogromne zapasy nie kupiłam :)

    ReplyDelete
  16. ja tez lubie takie zapachy - a ostatnio widzialam Taki zel pod prysznic w lidlu o zapachu Maroko - nie wiem czy w PL dostepny ale pachnie cudnie !!! pewnie tez by Ci sie spodobal:)z tej firmy Cien

    ReplyDelete
  17. Miałam, ale inny zapach i bardzo go polubiłam :-)

    ReplyDelete
  18. Fajne opakowanie, ale mnie jakoś orientalne zapachy męczą...

    ReplyDelete
  19. Jakoś mnie nie przekonują kosmetyki z biedry ale nie zaprzeczam że zapach może być ładny

    ReplyDelete
  20. widziałam go w Biedronce i nie wzięłam, za dużo mam żeli pod prysznic w kolejce :/

    ReplyDelete
  21. w hebe oglądałam te żele pod prysznic, opakowanie jest prześliczne i napewno kupię. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. Widziałam go i chciałam wziąć ale zostawiłam na kiedy indziej ten zakup... teraz żałuję :/ musi pięknie pachnieć

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.