Tuesday 8 October 2013

EyeLove - soczewki kontaktowe

Hej

Ostatnio udało mi się nawiązać bardzo ciekawą współpracę ze sklepem internetowym Bezokularow.pl
Do testów dostałam zestaw 3 soczewek miesięcznych EyeLove Exclusive oraz płyn tej samej firmy.

Noszę soczewki już od 5 lat - najpierw były to jednodniówki, które kosztowały mnie sporo pieniędzy a od 2 lat są to miesięczne soczewki, które spisują się najlepiej, ale wciąż kosztują niemało. 

Bardzo ucieszyła mnie możliwość przetestowania znacznie tańszej a równie dobrej alternatywy. Informacje zawarte na ulotce brzmią zachęcająco i już jutro rano założę moje nowe oczy, a relację zdam Wam niebawem.

Na stronie bezokularow.pl aktualnie trwa promocja - przy zakupie dowolnego produktu EyeLove przesyłka jest gratis.





klik^
Są wśród was użytkowniczki soczewek? Znalazłyście już swój ideał? Jaki typ wam najbardziej odpowiada?

5 comments:

  1. Musze wejść i zobaczyć , bo akurat potrzebuje zamówić soczewki :)

    ReplyDelete
  2. ja właśnie przymierzam się do zmiany okularów na soczewki :)

    ReplyDelete
  3. przez ostatnie kilka dni myślałam o soczewkach. Okulary mnie już wnerwiać zaczęły. Kiedyś miałam soczewki, ale kolorowe i z tego co pamiętam były kwartalne ;p

    ReplyDelete
  4. Nie mam okularów, ani soczewek.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.