Friday 8 November 2013

Iskrzący się błękit - Life by Super-Pharm

Hej

Chciałabym zaprezentować kolejny nowy lakierowy nabytek, który zdecydowanie skradł mi serce. Może nie wpasowuje się on w kanon jesiennych lakierów, ale pod zimowe już bardziej można go podciągnąć ;)



Jest to piękny błękitny kolor z móstwem złotych drobinek. Lakier nakłada się bezproblemowo - ma mały zgrabny pędzelek i odpowiednią konsystencję. Do pełnego krycia wystarczą dwie normalne warstwy. Schnie szybko i trzyma się na paznokciach ok 4 dni bez żadnego top coatu. Cudownie mieni się w słońcu. 5.5 ml. bez nazwy, ale z numerkiem 02



Kupiłam go na promocji w SP za 3.49 - było dużo pięknych kolorów, ale zdecydowałam się tylko na ten i nie żałuję swojej decyzji. 
Podoba się wam? :)

12 comments:

  1. bardzo fajny kolor - taki iskrzący :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię takie lakiery co mienią się w nich drobinki:) właśnie jak w tym.

    ReplyDelete
  3. Ja nie przepadam za niebieskimi lakierami, ewentualnie za granatami ;)

    ReplyDelete
  4. Faktycznie śliczny kolorek :) Taki przydałby by mi się u mnie :)

    ReplyDelete
  5. Piękny jest ten kolor, mi też niebieski potrafi się kojarzyć zarówno z latem jak i zimą :)

    ReplyDelete
  6. Widzę dziewczyny dziś od rana same lakiery u siebie prezentują ^_^ Kolor akurat jak najbardziej nie mój, ale jeśli chodzi o lakier, bo sweterek to bym w tym kolorze mieć chciała ;]

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.