Tuesday 12 November 2013

Tydzień w zdjęciach #15

Hej

Ostatnie dwa tygodnie minęły mi pod znakiem zwykłej szarej codzienności i uwaga, ćwiczeń. Tak, zawzięłam się na dobre i poświęcam 45 minut dziennie na ćwiczenia z Mel B i czuję się świetnie. Kryzys mięśniowy minął po kilku dniach i teraz już tylko sama przyjemność z wysiłku. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym się nie rozleniwiła ;) Nie mam jakiejś wymarzonej wagi - jak uda mi się zrzucić co nieco to będę szczęśliwa, jeżeli nie to płakać nie będę - ot luźne nastawienie bez wielkich wyrzeczeń ( bo to mnie przeraża i demotywuje ).


1. taka dynia. / 2. arabski w blasku świec. / 3. woooosk vanilla chai! / 4. makaron z piersią kurczaka, jajkiem i ziółkami - smakuje lepiej niż wygląda. / 5. mini zakupy. / 6. długi weekend znowu z arabskim. / 7. fioletowy brokacik. / 8. łarsu - ciemno zimno i ponuro czyli standard.

Zoom na szybkie zakupy:


Antybakteryjne mydło Carex - 4.99 promocja w Naturze. Bo bakterie są wszędzie...
Wosk vanilla chai Yankee Candle - 6 zł + zapałki gratis. Świat Zapachów. Spustoszenie w woskach było ogromne, ale jak tylko zobaczyłam i powąchałam ten egzemplarz to musiał być mój. Piękny zapach mojego ukochanego chai'u. 
Polecacie jakieś fajne ciężkie/męskie/przyprawowe zapachy wosków YC? Mam ochotę na November Rain, ale pewnie jeszcze coś przy okazji zgarnę.

Trzymajcie się ciepło!

17 comments:

  1. te woski wszędzie mnie kuszą ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    ReplyDelete
  2. Heh juz miałam napisany komentarz, że polecam Vanilla Chai, bo na Twoim wosku przeczytałam coś innego ;p heh

    ReplyDelete
  3. ja również ćwiczę z Mel B- uwielbiam ją :)

    ReplyDelete
  4. Muszę powąchać ten wosk :)

    ReplyDelete
  5. Fajny mix... ooo zapałki gratis, jakie ładne.

    ReplyDelete
  6. November Rain właśnie rozpaliłam :) jeśli lubisz woski z dominującą męską nutą to jest dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  7. też chciałam kupić ten wosk, ale g nie było....:/

    ReplyDelete
  8. November Rain jest cudowny :-) Jeżeli lubisz męskie zapachy to wypróbuj Midsummer's Night :-)

    ReplyDelete
  9. YC Maja bogaty wybor - dopiero rozpoczynam przygode z tymi woskami i jestem nimi zachwycona:)))
    Kochana czy te cwiczenia z MelB sa dostepne gdzies na necie????
    pozdrawiam agata

    ReplyDelete
  10. akurat ten zapach wosków YC mnie nie zachwycił ;/

    ReplyDelete
  11. dzieki Kochana za szybka odpowiedz:)))))- buzka pa

    ReplyDelete
  12. Podziwiam Ciebie, że nawet w wolne dni uczysz się arabskiego:)

    ReplyDelete
  13. bardzo lubię ten żel do mycia rąk:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.