Sunday 18 March 2012

Carmex

Hej

O firmie CARMEX słyszałam dużo dobrego, wiec postanowiłam, że najwyższy czas ją wypróbować. Kupiłam nawilżający balsam do ust w tubce gdzieś pod koniec tych straszliwych mrozów. Mile mnie zaskoczył, do tego stopnia, że odsawiłam moje dotychczasowe balsamy z Yves Rocher.




 10g. Cena: ok 9 zł (Rossman)


Byłam zadowolona, nadal jestem gdyż wciąż go używam. Nie wiem jak Wam, ale mi pasuje ten zapach... jest taki inny - mentolowy. Po nałożeniu czuć przyjemne nawilżenie i taki jakby chłód na ustach - byłam mile zaskoczona. Bardzo łatwy w aplikacji, łatwo się wyciska tylko gdy jest w temperaturze pokojowej, jeżeli jest zimno to gęstnieje i trzeba się nieźle nasiłować żeby go wydusić. Polecam ten balsam, ale zdecydowanie w innej formie aplikowania. Następnym razem kupię ten w sztyfcie, tuba niezbyt się sprawdza w zimie. 


Oby taka piękna pogoda została już z nami jak najdłużej...




Carmex jest strasznie popularny więc na pewno większość z Was go miała/ma, jakie są Wasze opinie na jego temat? Jak to jest z tymi smakami?


1 comment:

  1. Ja jeszcze nie używałam produktów z tej linii:)

    Zapraszam na nowy post:*

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.