Saturday 31 March 2012

Krem do stóp - Neutrogena

Hej

Co za ponura pogoda. Przed chwilą padał najpierw deszcz, potem grad i na końcu śnieg + zagrzmiało 2 razy. Nic tylko siedzieć w domu z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego kremu do stóp.


Krem do stóp Neutrogena - suche / zniszczone stopy. Odżywia i przywraca miękkość / 24-godzinne nawilżanie.

* Działa kojąco i przynosi natychmiastową ulgę nawet najbardziej wysuszonym stopom.
* Zapewnia długotrwałe nawilżenie, aż do 24 godzin i pomaga zapobiegać powstawaniu zrogowaceń.
* Przywraca stopom ulgę i zauważalnie przywraca miękkość.
* Nie pozostawia tłustej warstwy.





50 ml. Cena: 16.49 zł (Rossman)


Mój absolutnie nr. 1 jeśli chodzi o stopy. Mam go już od jakiegoś czasu i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie jestem zbyt regularna, jeżeli chodzi o pielęgnacje stóp, zazwyczaj stosuje go zimą, gdy moje stopy są lekko przesuszone. Nie mam aż tak wielkiego problemu z nimi, więc nie potrzebuje regularnej kuracji. Raz na jakiś czas sięgam po ten krem.
Ma bardzo ładny zapach i dobrą konsystencję. W tubce jest malutki otwór - mniejszy niż standardowy, dzięki czemu dozowanie kremu jest bardzo łatwe. Dlaczego taki mały otwór? Ten krem jest mega wydajny, potrzeba na prawdę niewiele żeby dokładnie posmarować stopy.
Szybko się wchłania, nie pozostawia żadnej tłustej warstwy.
Stopy są wygładzone, wszelkie przesuszenia znikają a uczucie nawilżenia pozostaje przez długi czas. Zazwyczaj grubsza skóra na piętach staje się 'gładka jak pupcia niemowlaka' :)


Miałyście ten krem? Lubicie kosmetyki firmy Neutrogena? Jest to mój pierwszy produkt tej firmy i jestem bardzon zadowolona. 

No comments:

Post a Comment

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.