Thursday 5 July 2012

Polska prawie jak Indie, prawie.

Hej

Lubię jak jest ciepło, mi upały nie przeszkadzają, bo wolę się przegrzać niż mam zmarznąć. 


W Indiach, a dokładniej na południu jest minimalnie chłodniej niż u nas. Rozkoszujmy się tropikami póki mamy taką okazje, bez opuszczania granic Polski ;)

Ostatnio moim hitem na temperatury powyżej 30st. jest mrożona herbatka domowej roboty. Ciężko mi zdecydować czy bardziej wolę z cytryną i świeżą miętą czy z samą limonką.


Przez ostatnie dni wreszcie mogłam poczuć wakacje. Papierkowo-uczelniane sprawy są zamknięte i mogę wreszcie nadrabiać zaległości muzyczne, filmowe i taneczne. 

Do pełnego relaksu potrzeba mi energetyzujących kolorów i muzyki, dużo dużo muzyki.


Oto piosenka, którą katuje przez ostatni tydzień. Nic mnie nie tak nie pobudza do działania jak rytm bębnów z Punjabu ;)


A co Wy robicie jak jest tak gorąco? 

Chyba jestem jedyną osobą, która podczas upałów ma przypływ energii ;)

17 comments:

  1. wstyd przyznac ... jak jest upal to zamiast sie cieszyc l tak jak Ty miec przyplyw pozytywnej energi ---- narzekam ze goraco.....
    chyba wezme z Ciebie przyklad i bede bardziej pozytywnie nastawiona i naladowana dobra energia ... i ani slowa marudzenia ze goraco:)))))) buziaki pozdrawiam Cie Kochana :)

    ReplyDelete
  2. u mnie duchota, ale daję radę! :) pozytywna muzyka, kawa mrożona (na moje bolące gardło nienajlepszy pomysł) :D

    ReplyDelete
  3. oj smaka mi narobilas ta herbatka ;)) ja uwielbiam taka pogode ale tylko wtedy jak jestem nad rzeka albo nad morzem czy na jeziorach,wtedy mozna sie pochlupac i schlodzic i wtedy to jest cos ;)

    ReplyDelete
  4. Sprawy uczelniane to zło, dobrze mieć za sobą, co? Też właśnie odreagowuję ;)
    Ja bym wolała z limonką, miętę lubię w tylko trzech słusznych postaciach: samą (herbatę, znaczy się), gumę do żucia i pastę do zębów ;)

    ReplyDelete
  5. Z chęcią bym sobie sprawiła taką mrożoną herbatkę ;)

    - z góry przepraszam za spam, jeżeli mogłabyś to polub tę stronę
    http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359
    To dla mnie bardzo ważne :)
    Jeżeli chcesz coś w zamian napisz u mnie w komentarzu :)

    ReplyDelete
  6. A moje sprawy uczelniane jeszcze w trakcie bo obrona 16go :P Nutka zabawna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio jestes muzulmanka? Z ciekawosci pytam :)

      Delete
    2. Faaajnie :D Mnie orient fascynuje, poczawszy od stylu zycia, poprzez religie wlasnie - czyli orientalna jestes - ale czad! :D

      Delete
  7. Cytryna i mięta = idealne połaczenie :)

    ReplyDelete
  8. Ja podczas upału mam energię ;D a jak jest deszcz za oknem to nic mi się nie chce.. U mnie w UK jest teraz ok 25 więc idealna temperatura :)

    ReplyDelete
  9. Ja na takie upały też uwielbiam mrożoną herbatę z cytryną ;) Podczas upału kompletnie nic mi się nie chce :(

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    ReplyDelete
  10. Hahaha ja i punjab XD masakra, juz umiem pare slow w tym jezyku :D :D

    ReplyDelete
  11. Mam tyle porzeczek w ogródku, że mogę uraczyć maseczką całe stado ludzi, a potrzebujesz dosłownie 10 porzeczek :D

    ReplyDelete
  12. Czy tylko ja bardzo nie lubię tego aktora? On ma coś w swojej twarzy co mnie drażni. Może za słodki jest?

    Ja należę do tych, którzy gdzieś od 20 stopni w słońcu umierają. Chociaż to też zależy od ilości słońca, wilgotności i wiatru. Ogółem wolę zimę, ale taką prawdziwą biaaaałą i ze słoneczkiem. Wtedy biorę mojego Husky, śmigamy do lasu i ''gonimy'' sarenki, zajączki i inne takie co się nam napatoczą po drodze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie też ma za uroczą buźkę, kiedyś mnie drażniła, ale filmy z jego udziałem są bardzo dobre i już się przyzwyczaiłam.

      ja w zimie najlepiej bym siedziała pod kocem z kubkiem gorącej kawy i nigdzie nie wychodziła ;)

      Delete
    2. No to latem robię podobnie - łóżko, coś do picia i nigdzie się nie ruszać.
      Rok temu dzień w dzień pracowałam przez całe wakacje ale miałam szczęście do klimatyzacji w busach oraz Realu. I w ogóle w zeszłym roku jakby lata nie było. 0o
      Teraz nie wyobrażam sobie pracować w taki ukrop. Jest tak wilgotno, że moja pościel jest mokra, lampka solna się topi, a kartki na klatce schodowej są wyczuwalnie zawilgocone. Nawet na lodówce jakaś pleśń mi się dzisiaj zrobiła przy uszczelkach i musiałam to szorować :O
      Jeśli tak jest w Indiach czy Tajlandii itp. to ja jednak wole moją zimną Polskę :)

      Delete
  13. Matko, ja to umieram! Jak zimno to źle, gorąco też niedobrze, potrzebuję jakiejś temperatury pomiędzy, bo męczę się nawet siedząc przy komputerze, masakra jakaś :) a jaki sposób na upały? chyba najlepsze jezioroooooooo :D pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziak!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.