Friday 26 October 2012

Moc olejków w odżywce Dove

Hej

Pokazywałam Wam tą odżywkę już jakiś czas temu. Gdybym jej nie dostała to pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, jakoś nigdy nie miałam zaufania do włosowych produktów tej firmy. Ale! No właśnie, nie było tak źle jak się spodziewałam, a nawet bardzo dobrze :)

Odżywka do włosów suchych. Nutritive Therapy, Nourishing oil care. Dove.

Odżywka Dove z linii Nourishing Oil Care nie tylko odżywia włosy, ale dzięki zawartych w niej olejkach z kokosa i migdałów wyjątkowo je nawilża, ułatwia układanie, rozczesywanie, dzięki zaawansowanej technologii Dove odżywka zawiera np regenerujące lipidy, które wnikają w głąb włosa. Składniki odżywki złożone są z malutkich cząsteczek błyskawicznie absorbowanych przez włosy, aby zapewnić im wyjątkowe nawilżenie i odżywienie aż po same końce.





200ml. Cena: ok 13 zł 
Odżywka zamknięta jest w wygodnym opakowaniu i nie ma problemu z jej dozowaniem.
Konsystencję ma dosyć gęstą i dwukolorową, ja przed nałożeniem na włosy zawsze mieszałam ją delikatnie na dłoni żeby się te kolory połączyły.
Wielkim plusem tej odżywki jest zapach, pachnie pięknie, tak 'fryzjersko', utrzymuje się na włosach dosyć długo. Jest średnio wydajna, jeżeli ktoś ma długie włosy to trzeba jej sporo wycisnąć żeby je dobrze pokryć.

Kiedy ją nakładałam, włosy były śliskie, więc zdawałoby się, że będą świetnie się rozczesywać. Niestety nie tak świetnie jak bym tego chciała, ale nie było większych problemów.
Jedyne, czego nie można od niej oczekiwać to poprawy kondycji włosa, przynajmniej ja czegoś takiego nie zauważyłam. Owszem, włosy lekko się błyszczą są wygładzone i delikatne, końce nie są tak strasznie suche. Nie przywróci jednak suchych włosów do życia.

Jeżeli ktoś nie oczekuje od odżywki wielkich cudów, to będzie z niej zadowolony, ja byłam. Zostało mi jeszcze jedno opakowanie i na pewno z przyjemnością je zużyję i nie wykluczam ponownego zakupy w przyszłości.
Świetnie sprawdzi się w nagłych sytuacjach kiedy zabraknie czasu na wszystkie maski/oleje a chcemy, żeby nasze włosy nie wyglądały jak siano ;)

Skład ma potężny, ale doszukamy się w nim tych wszystkich olejków i to nie na samym końcu ;)

Stosowałyście kiedyś odżywki Dove? Jak wrażenia?

10 comments:

  1. Raczej nie garnę się do wypróbowania jej :D

    ReplyDelete
  2. Chyba jeszcze nigdy nie miałam żadnej odzywki z Dove. Jakoś nie kusza mnie ich kosmetyki do włosów.
    U mnie pięknie sprawdzaja się kosmetki nawilżajace z alterry - polecam :)

    ReplyDelete
  3. ładnie wygląda , ale skład mi sie nie podoba :(

    ReplyDelete
  4. Czasem powracam do produktów Dove głownie ze względu na zapach :)) ich działanie nie jest złe ale też jakoś mnie nie powala :)

    Buziaki,Magda

    ReplyDelete
  5. składy i działanie (przynajmniej na moich włosach) mają okropne, ale zapachy Dove uwielbiam:D

    ReplyDelete
  6. no szkoda, że działa tylko pozornie...

    ReplyDelete
  7. ja lubiłam ich odżywkę z tej serii ale maseczki nie próbowałam :)

    ReplyDelete
  8. nie wiem czemu, ale jakoś nie mogę się przekonac do kosmetyków do włosów od Dove - zawsze mnie rozczarowywują :/

    pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  9. a przyglądałam się jej ostatnio w Rossmannie :P na cuda nie liczę, ale może wypróbuję :)

    ReplyDelete
  10. Moje włosy nie lubią kosmetyków Dove :(

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.