Friday 22 February 2013

Trochę słońca w środku zimy

Hej

Jak większość z Was skusiłam się na promocje żeli pod prysznic i miałam duży problem, który wybrać gdyż wszystkie pachniały świetnie. Wybór padł na ten optymistycznie żółty i słoneczny żel, który może trochę pozwoli mi przenieść się do cieplejszej pory roku.

Żel pod prysznic z olejkiem melon i gruszka. Isana.





300ml. Cena: 2.99 ( Promocja Rossmann )
Co do opakowania, to nie zamierzam się rozpisywać, przezroczyste, przez które daje nam po oczach przyjemny żółty kolor i kapsułki z olejkiem. Łatwo wydobyć żel i nic nie sprawia żadnych problemów.

Konsystencja jest raczej w kierunku rzadkich, ale nie przelewa się przez palce - łatwo go nanieść na ciało nie wylewając polowy po drodze. Pieni się bardzo dobrze a kapsułki pękają/rozpuszczają się dosyć szybko. Niestety nie jest zbyt wydajny, idzie jak woda.

Zapach, czyli dla mnie najważniejszy aspekt - jest przecudowny. Orzeźwiający, letni i owocowy - bez chemii. Czuje się prawie jakbym była w środku upalnego lata i brała orzeźwiający prysznic. Zapach absolutnie nie pozostaje z nami na ciele, a szkoda.

Kwestia olejkowych drobinek, przez które między innymi kupiłam ten żel. Niestety nie zauważyłam żadnego spektakularnego nawilżenia czy obecności jakichkolwiek znamion olejku na mojej skórze tudzież wodzie. Jednym słowem, nie nawilża, ale też nie wysusza.

Utwierdziłam się w przekonaniu, że żele isany są świetne - tanie, nie wysuszają i mają cudowne zapachy.
Macie jakieś zapachy, które przypominają Wam o lecie podczas zimy czy wolicie te cieplejsze i otulające?

18 comments:

  1. Wąchałam go wczoraj, ale mimo promocji się nie skusiłam - po gwiazdce trzeba najpierw zużyć kilka inych ;)

    ReplyDelete
  2. Ooo nie miałam z nim jeszcze styczności :)
    fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  3. mam wersję aloesowa i bardzo lubię
    :P

    ReplyDelete
  4. Nie miałam jeszcze tego żelu ale wąchałam w sklepie - cudowny zapach!

    ReplyDelete
  5. mm..chętnie bym spróbowała, chyba każdemu ostatnio brakuje tego ciepła, słoneczka:D

    ReplyDelete
  6. kolor ma przecudny! Mogłabym go kupić i wpatrywać się w niego!

    ReplyDelete
  7. Za każdym razem jak jestem w rossmannie mój nos po prostu aż rwie do tego żelu by go powąchac. Pachnie pięknie i w końcu sie na niego skuszę :)

    ReplyDelete
  8. Używam go od niedawna i również bardzo mi się podoba jego zapach :)

    ReplyDelete
  9. bardzo pozytywna recenzja, niedługo się skuszę na jakąś wersję zapachową. Ale to musi poczekać, mam cztery żele do zużycia :D

    ReplyDelete
  10. gruszka nie lubię, ale może wypróbuje :)

    ReplyDelete
  11. dobrze, że Rossmann za rogiem ;]

    ReplyDelete
  12. Miałam go i bardzo mi pasował :) też go testowałam w środku zimy,fajnie tak się przenieść choć w łazience do lata :)

    ReplyDelete
  13. Ja uwielbiam swoją kakaową Ziaje pod prysznic. Kakaowe/czekolawe kosmetyki to moja słabość :)

    ReplyDelete
  14. muszę go mieć, uwielbiam takie zapachy!

    ReplyDelete
  15. Kupiłam niedawno:). Ma piękny zapach.

    ReplyDelete
  16. Kupuję z Isany żel do kąpieli oliwkowy i bardzo go sobie chwalę.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.