Wednesday 25 September 2013

Instant Hydra Balm Revlon

Hej

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki, którą dostałam w ramach współpracy ze sklepem fryzjerskim pro-sprzęt

Instant Hydra Balm. Revlon professional.






30ml. Cena: 10.30 ( KLIK )
Odżywka zamknięta jest w stojącej na głowie tubce która jest matowa i nie wyślizguje się z dłoni. Szata graficzna również mi się podoba.
Konsystencja produktu jest lejąca, ale nie spływa z włosów. Kolor jest perłowo biały.
Zapach jest nienachalny - taki typowo fryzjerski. Nie utrzymuje się długo na włosach.
Odżywki starczyło mi na 3 razy. Nanosiłam niewielką ilość odżywki na długość włosów od ucha w dół, trzymałam kilka chwil po czym spłukiwałam.
Odżywka świetnie poradziła sobie z wszelkiego typu kołtunami, włosy łatwo dało się rozczesać - były lśniące i sypkie. Bardzo się z tą odżywką polubiłam i zdecydowanie zobaczyłam natychmiastowe nawilżenie nawet na moich wiecznie suchych końcach. Minusem jest bardzo mała pojemność jak za taką cenę, ale wiem, że akurat kosmetyki Revlon należą do tych z trochę wyższej półki cenowej.


Fakt iż kosmetyk dostałam za darmo w żadnym stopniu nie wpłynął na moją recenzję. 

Odkryłyście może ostatnio jakąś fajną nawilżającą odżywkę? Moja jest na wykończeniu i szukam sprawdzonego zamiennika. 

3 comments:

  1. Hm, nie znam :)
    Ze swojej strony mogę polecić niebieską odżywkę Isany :>

    ReplyDelete
  2. Tego produktu nie znam, ale bardzo lubię odżywki Dove. Włosy są po nich lśniące, łatwiej je rozczesać i nie plączą się :) jeżeli chodzi o coś 'na dłużej' maska Kallos wywarła ostatnio na mnie pozytywne wrażenie, ale póki co jestem w fazie testów :)

    ReplyDelete
  3. Mnie ostatnio dobrze sprawdza się balsam Babuszki Agafii.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.