Monday 24 March 2014

Golden Rose Rich Color - nowy lakierowy ulubieniec

Hej

Po pięknej wiosennej pogodzie mamy znów szary, depresyjny dzień. Żeby go trochę rozweselić postanowiłam opisać mój ostatni lakierowy nabytek. Jestem absolutnie zachwycona lakierami, które mają w sobie taki delikatny brokacik. Wygrzebałam go na bazarku od tak, z całej michy lakierów - kosztował 7 zł.


Golden Rose Rich Color - 42 

Kolor siwo - niebieski ze srebrnym drobnym brokatem.



Ma mój ulubiony typ pędzelka - płaski i nie za szeroki. Moje paznokcie są maluśkie, ale takim pędzelkiem mi najwygodniej malować. Nie zostawia smug ani nie zalewa skórek. Schnie dosyć szybko, co mnie bardzo cieszy. Kryje już po jednej grubej warstwie, ale ja zawsze kłądę dwie cienkie. 



Uwielbiam! Szalenie mi się podoba na moich paznokciach i co najważniejsze, jest bardzo trwały. Zdjęcia robione na trzeci dzień od pomalowania. Teraz mam tylko lekko starte końcówki, ale odprysków żadnych. 

Lubicie lakiery Golden Rose? Podoba się wam mój wybór?

9 comments:

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.