Sunday 9 September 2012

TAG: Versatile Blogger Award

Hej

Zostałam otagowana przez Myszę, dziękuję bardzo :)


1. Mam słabość do kolorowych notesików chociaż nigdy w nich nic nie zapisuje.
2. Uwielbiam czytać książki.
3. Jestem w 100% zadowolona z tego co studiuję.
4. Jestem strasznie sentymentalna i łatwo się wzruszam.
5. Bardzo lubię oglądać wszelkie kulinarne show. Mam za sobą wszystkie sezony 'Piekielnej kuchni Gordona Ramsay'a'. Zaczęłam oglądać polską edycję 'Masterchef'.
6. Nie lubię seriali.
7. Jestem uzależniona od muzyki z indyjskich filmów.


Przez dosyć długi czas nie byłam aktywna w blogsferze i nie wiem dokładnie kto został obdarowany tym tagiem a kto nie, więc taguje wszystkie z Was do których on jeszcze nie przywędrował :)


Korzystając z luźnego postu przedstawiam Wam kolejną część dziwnych wyszukiwań, po których to trafia się na mojego bloga.



Czy Was też ciekawi dalsza część egzystencjalnego pytania 'dlaczego w sklepikach wszystko p...' ? Mnie bardzo :)
Pogoda jest przepiękna! Chciałabym żeby cała zima tak wyglądała, tak bardzo nie chcę zimna.

Udanego niedzielnego popołudnia :)

9 comments:

  1. fajne wyszukiwania. U mnie był "plastuś" i "skóra schodzi mi z rąk" :D

    Mogę się otagować?

    ReplyDelete
  2. co potrafi "skrzyp polny" hehe:D a co potrafi wiesz?:P

    ReplyDelete
  3. haha "białe pryszcze w okolicy bikini" :D

    ReplyDelete
  4. Diament na przedramieniu ? Ja też chce ;D haha :)

    ReplyDelete
  5. Cieszę się, że odpowiedziałaś :) Ja lubię muzykę z indyjskich filmów, nawet bardzo :) Haha ciekawią mnie te sklepiki haha :D

    ReplyDelete
  6. Ja również mam słabość do notesików i innych gadżetów:D faktycznie dziwne wyszukiwania ^^

    ReplyDelete
  7. ja tez uwielbiam notesiki ..... pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. a u mnie nie ma niczego śmiesznego w wyszukiwaniu a zawsze chciałam żeby coś było :) Ja też uwielbiam kulinarne show (kuchnne rewolucje, ugotowani, master chef i czasami Gordona) no i jestem uzależniona ale od muzyki tureckiej/arabskiej/bułgarskiej :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze :) są siłą napędową do prowadzenia tego bloga.